SELAMAT DATANG KE AL-BILALI BLOGSPOT

MOGA IANYA BERMANAFAAT UNTUK DUNIA DAN AKHIRAT

Pages

RSS

Friday, November 21, 2008

Ihtifal KAFA Inderasempurna 2008

Pada 16 November 2008, Kelas Fardhu Ain Taman Inderasempurna telah menganjurkan Ihtifal pertamanya. Disamping majlis penyampaian hadiah kepada pelajar, beberapa pertandingan diadakan seperti pertandingan azan, Hafazan doa, Hafazan surah lazim dan tulisan Jawi. Tahniah khusus kepada ustazah Norahila kerana berjaya menjayakan program tersebut dengan jayanya walaupun masih bersedih di atas kematian mengejut suaminya lepas hari raya aidilfitri yang lalu.Tahniah juga kepada ust Yazid , Encik Wan Shamsul dan team Kafa Inderasempurna , walaupun banyak dugaan dan cabaran dihadapi untuk menggerakkan kelas Kafa tetapi perjalanan Kafa berjalan dengan lancar. Moga Allah membalas segala yang kita lakukan demi pendidikan agama anak-anak kita

Majlis khatam al-Quran pelajar cilik Taman Inderasempurna

Along masuk pertandingan azan



Persembahan nasyid kumpulan Putera Kafa Inderasempurna


Bacaan doa selepas majlis khatam al-Quran

Along dapat hadiah tempat pertama pelajar tahun satu KAFA Inderasempurna(Moga jadi anak yang soleh ...amin ... insyaallah)

11 comments:

kN said...
This comment has been removed by the author.
NaZrAh said...

salam ustaz...
hebat la along skrg...
mcm ustaz gak...
kirim salam kat along yer...

chep said...

ustaz....
comel n hebatnyer along!!!
hehe...kim salam kat along..
igt lagi..dulu2, malu btol die ngan ktorg...
smoga Along jd anak soleh..ameen ~

Noor Hanisah Bt Mohd Ishak said...

wah.
along dah besar.
macam xpercaya..

syahid said...

along neyh power neyh..leh ganti saye utk kuiz agama tahun 2018 neyh..ehehe

azmey said...

waa along dah makin tua eh..mantap betol dpat no. satu tu...buleh tahan ni..hehhe..Allhuyu'tikal a'fiah..allahuyubaarik fiik..mabruk alaik!!!

muiz said...

pehh...
ade org tu terer cakap arab...
hehehe

BuDaK kAmpUnG said...

wahhhh...mane tak tumpahnye kuah kalau tak ke nasi...oge anak saye jd mcm anak usaz gak...amiiinnn.....(belum kawen dh gatal ok anak...huhuhu)

efa said...

salam ustaz..
tahniah untuk along..
da besar da dy...

sEeKeRZ said...

salam ust..
tahniah la kat along..
mse kecik,kena kacau lari kpegi kat ust..
bgs pun da besa da..
msk prtndingan azan pun~

semoga jadi perintis kesinambungan ilmu..insyallah~

hazwan said...

along dlm pertndgn azan tu mng x...bkn dye dlu pemalu ke...bley plak nek atas pentas ..hee..ops,ustaz joha..lame xkontek ust,maalish ye ust..emel ana n ym.. krulez88@yahoo.com